ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Referendum EU.

Rekao sam si da neću o ovome pisati nego ću otići na referendum i prekrižiti listić bez ikakvih rasprava i dilema samo zato što me više ne zanima gdje će nas "naš čovjek" odvesti.
Sve do danas.
Mrzim kad ne mogu popiti kavu i pročitati novine na miru. Gdje piše na meni da ako sjedim sam za šankom u kafiću i čitam novine da mi je stalo do toga što češ mi govoriti?
Dobro, kao svaka normalna osoba, počneš razgovor sa čovjekom, prvo ga onak lagano slušaš pa ga kreneš ignorirati i kimati glavom. Najgore je kad ti prodaje priču o nečemu što znaš da nije tako i uvjerava te da je tako.

Danas mi neki lik iz neke stranke prodaje priču o našem vanjskom dugu i kako mi ne bi trebali ući u EU jer će ovo otići njima, ovo onima. A bio sam mamuran još od jučer i nikakav.
Samo sam htio popiti malu kavu i pročitati Sportske novosti i Jutarnji list. Ono, u miru, sam, jer znam poslijepodne su kafići naprosto prazni.
Naravno, počeo sam se svađati s čovjekom koji mi je govorio kako je to loše, kako treba zaokružiti ne itd. Pitao sam ga jel meni piše na čelu: "E, SLOBODNO DOĐI PRIČATI SAMNOM O BILO ČEM JER SJEDIM SAM ZA ŠANKOM?" na što me pogledao sa onim pogledom "Joj, kako možeš biti tako bezobrazan? Neuljudan?" I objasnio sam mu stanje stvari kroz glavu mladog čovjeka koji je rođen u ovoj našoj predivnoj Slavoniji:
Moja Slavonija je otišla k vragu Jedini način za neki napredak vidim kroz tu EU jer ti naši ljudi neće učiniti apsolutno ništa za nas. Dvije godine sam bez normalnoga posla, izvanredni sam student, sve u mom gradu i oko moga grada je propalo, politika koju vode naši ljudi je sve živo što se moglo uništit uništila i ti mi sad dođeš pametovati kako će brodogradilišta i otoci otići u ruke strancima?
Pa briga me za brodogradilište kao što me briga i za otoke. Što ja imam od tog otoka i od brodogradilišta? Upumpane su milijarde u tu brodogradnju i opet posluju s gubitkom. I briga me za te "naše ljude" iskreno kad sve uništavaju. Onaj tko nije osjetio kako je to kad plaća kasni po par mjeseci nema pojma o tome koliko su ti "naši ljudi" na koje smo ponosni pokvareni.
Radim kod stranca, odmah po završetku posla dobijem pare. I još više no što sam trebo. Sretan i zadovoljan. Radim kod našeg čovjeka, ne bi mi ni platio da mu ne dosađujem svaki tjedan bar jednom.

Da se razumijemo, dosta mi je tih kvazi ekonomista sad. Ja kao ekonomist ne pričam toliko i ne prodajem toliku maglu koliku oni prodaju. Svi sad sve znaju. Gdje ste bili kad su se slali generali u Hagg? Nigdje. Šutili ste jer ste mislili da će biti bolje tako. I gle, sad ako izglasamo da nećemo u EU, svoje ljude smo bezveze izručivali tim strancima.
Sama logika se nameće da ako zaokružimo NE da smo licemjeri i da nas je briga za tog "našeg čovjeka".

Osobno nakon svih ovih bombardiranja sa svih strana, glasovat ću ZA ulazak jer aposlutno NIŠTA nemamo izgubiti.
Bar ja u mojoj Slavoniji. Sve smo ovdje izgubili. Jedino nam je zdravlje ostalo. Vi ostali terajte inat, neće nam biti bolje, može nam samo biti gore ako ne uđemo. A ja... ja neću biti licemjer.
Ta trunka ponosa je ipak ostala u meni, jer naposljetku sam ja državljanin ove naše prekrasne države.

Samo razmislite malo o stvarima oko sebe. Nažalost sam kao mlad čovjek doživio tonu nepravde na račun ovih naših idiota na vlasti i to stvarno ne bi htio nikome. I po tomu ćemo se na ovom referendumu razlikovat.
Onaj koji je nastradao zaokružit će za, onaj koji nije i sad pametuje o svemu, otkriva toplu vodu i negdje u džepu ima doktorat iz ekonomije će zaokružiti protiv.

Kako god okreneš, trenutno nam je pametnije propasti s ostatkom Europe, nego da to učinimo sami, jer koliko smo sposobni, još ćemo si izdubiti rupu u koju propadamo.

Broj komentara: 6:

  1. bravo samo ti lipo misli na sebe i na svoju slavoniju... ostale ko jebe

    dabog ti sin bećar zeta u kuču dovea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljudi na vlasti misle umjesto mene. A za sina nema problema. Nisam neka zadrta seljačina iz Splita da imam nešto protiv toga.

      Izbriši
    2. Ja isto mislim za Slavoniju da je u najvecem kurcu od bilo kojeg drugog dijela Hrvatske.Svake godine radim sezonu pa gledam ljudi u Dalmaciji kako drkaju lagano kurac cijelo ljeto dok se ja ubijam 10 sati na dan brate dodji zivjeti u Slavoniju pa ces biti 5 godina bez posla pa ces trcat za svojim Splitom natrag jako brzo!!!

      Izbriši
  2. Uzeo je primjer slavonije jer tamo zivi,a situacija je svugdje ista. To tvoje more koje imas ti ionako nista ne vrijedi ,a nece ni sa ni bez EU. Isto sranje. A europska unija ce donjet ' mogucnosti mladim ljudima sto se tice skolovanja i posla nakon tog skolovanja. Tebi uzimaju more nama u Slavoniji su pozatvarali rodilista,tvornice i sve moguce ,a zasto ? -Nema se para. Tko ih je uzeo? -drzava.

    :* Daisee

    OdgovoriIzbriši
  3. Fak yea.!!!!!!!!! ajvanaa

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako su neki toliko protiv EU,neka bojkotiraju
    europske proizvode:televizore,kompjutore,obuču,
    odječu,hranu,automobile...i neka se voze u domačim
    zaprežnim kolima.
    Finska je cjelu godinu pod snjegom pa ima jeftiniju hranu
    od Hrvatske.Mi imamo idealnu klimu i zemlju,a sa ovim našim
    nesposobnjakovičima i lopovima neznamo proizvest baš ništa.

    OdgovoriIzbriši