srijeda, 4. siječnja 2012.

Pojam ljepote

Živimo na prostorima gdje je ovo ljepše od ovog.

Više nitko ne voli cure koje nisu umjetne i kad kažeš da ti se nešto takvo gadno, nisi normalan i nemaš pojma što je lijepo. Da. Naravno. Mediji čuda čine i nameću takve gluposti ljudima koji to apsolutno slijepo prate, a da ne govorim o averzijama prema tetoviranim osobama. Stvarno ne znam kako je negdje dalje, ali na ovim prostorima, osoba sa prve slike se smatra lijepom, predivnom, sexy, (pazi ovo) normalnom, curice žele biti poput nje, a osoba s druge slike čim pokaže tu tetovažu koju ima, odmah je nenormalna, glupa i nema pojma o životu. Ukratko - osoba sa prve slike je više prihvaćenija od osobe sa druge slike. Ali nije problem u tome, nego je problem što je osoba sa prve slike pojam ljepote. ZAŠTO??? Pa živimo na tako lijepom balkanu svi i imamo predivne žene. Zašto trpati nešto ovako među ljepotu? Što se ljudi događa?
Očito sam neki izrod sa poremećenim centrima za raspoznavanje lijepog ili me majka potajno i sustavno cijeli moj život drogirala, pa kad izjavim nešto protiv umjetnih ljudi, ekipa me počne tapšati po ramenu govoreći mi "provedi jedan poseban dan, o ti jedan posebni dječače". Naravno, koliko sam nadrogiran ni ne primjećujem da se to događa. Prostor oko mene se očito do te mjere savija da ne uspijem skužiti da u ishodištu crna rupa guta i vrijeme.
Yeah, right. I'm not that stupid.

Ne znam što je uopće navelo ljude na ovakvo razmišljanje. Možda ova kriza čini svoje pa od silnih lijepih stvari pred nama, ističemo one ružne jer smo navikli pričati o njima? Iskrivila nam se percepcija, više ni ne razmišljamo pa prihvaćamo sve.

Broj komentara: 8:

  1. svaka čast ašowe, podržavam te u svakom pogledu!

    OdgovoriIzbriši
  2. iskreno, men obadvije izgledaju skroz umjetno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Druga nije. Al' kako god okreneš, prva je umjetnija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Općenito gledanje žena/cura samo na temelju fizičkog je glupost, ono okej, primjetiš ti izgled, al jebemu ak nemreš progovorit s njom dvije pametne zajebi. Da ne govorim o današnjim po meni bi se reklo nastranim idealima koji se vrte na kanalima medija.Ispiru klinkama mozgove da postanu napumpane glupače.Baš neki dan čitam, ona ženska kaj je svojoj klinki od 7 godina dala ugradit silikone, sad joj je i liposukciju napravila, zapitaš se koji kurac. Živjele normalne, prirodne i tetovirane ženske!

    OdgovoriIzbriši
  5. priznajem samo lose tetovaze, ostalo je isto sminka :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Svakako naš mentalitet ima drugačiji (očito izopačeniji) pogled na ljepotu...ja sam mlađi od tebe, pa se i krećem među mlađima, takozvanim teenagerima, pa u većini ne vidim neki smisao, te se pitam gdje će ta generacija, a i buduće završiti...po komunama, ludnicama, ili će prevariti sve živo i neživo i biti direktori svemira..tužno je ono što nas okružuje..ne kažem da sam neki bajan tip, ali hvala mojoj majci koja me odgojila pravedno i pametno, da se ne moram sramiti sebe. No, da ne skrećem s teme, dobar post. Ima se tu puno za pričati, pa ćemo razviti diskusiju u nekim drugim postovima. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Smatram da curu sa prve slike ljepsom smatraju primitivne seljecine koje su na cajkama pa ne znaju sto je zapravo lijepo. Mozda nisu krivi sto ne vide jer im je um zatvoren i imaju krivi pogled na svijet. Vecina ih je takva barem prema mojim iskustvima. A postoje i oni drugi koji su jednostavno zaostali ili ne zele dalje od plasticnih drolja koje lako daju. Ispricavam se na izboru rijeci.
    Slucajno sam pronasla tvoj blog,ali cini mi se zanimljivim mislim da cu cesto visjet ovdje .Kao da vec nisam ovisna o netu. ****

    OdgovoriIzbriši
  8. http://2.bp.blogspot.com/-8d1Y-3unitg/TcbPzD-NpjI/AAAAAAAAAHI/dOrap-LGwHk/s1600/girl%252Csexy%252Ctattoo%252Ctattoo%252Ctattoo%252Cdesign%252Ctattoos-a978a2606957d919c86b70543a285154_h.jpg

    Ali evo,lijepo i prirodno :)
    ****

    OdgovoriIzbriši